merhaba hocam,
bugün baktım baya mantıklı geldi %100 ssd olanlar iyiymiş sanırım
ama plesk panel ilk 1 ay ücretsiz diyor, sonraki aylar en ucuzu aylık 50tl neredeyse
netten baktım kendim de kuramam gibime geldi. ilk ay bedavasını kullanıp sonradan pleski iptal etme şansımız var mı biliyor musunuz