paskevich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.

Malum şu aralar eve sıkışıp kaldık. Bu boş zamanları en iyi değerlendirmek için bol bol kitap okumaya karar verdim. Sıfır kitaplar pahalı, yanlarına yaklaşılmıyor.

Elinizde bulunan romanlara talibim, fazla bir bütçem yok. 10-20 roman alsam yeterli olur.

Maximum Bütçe; 50 tl. ( Kargoyu ben karşılarım)

Tercihim, Yabancı yazarlar ve kişisel gelişim kitapları

Dünya klasikleri ve türk klasiklerinin çoğunu üniversite zamanında okumuştum.

Teşekkür ederim.
Böyle zamanlarda saçma sapan şeyler yapmak yerine kitap okuyanları can-ı gönülden tebrik ediyorum.
Ailem zamanında bir ihtiyacı olana vermeseydi dünya klasiklerinin tamamını gönderdim. Çanlar Kimin İçin Çalıyor, Kara Kız, Çocukluğum... Ne kitaplardı be !
Elime geçerse ücretsiz gönderirim hocam. İyi akşamlar.