Bir süredir başlamak istediğim bir proje vardı ve araştırma yapıyordum. Bugün nihayet projeye başladım ve yaklaşık 15 dakikada 2 kısa ve kolay videoyu çevirip altyazı ekledim. Projeden maddi bir beklentim yok. Okuduğum bölüm İngilizce ve amacım ingilizcemi diri tutmak.

Videoları yabancı kendim araştırıp buluyorum. Sizden ricam sayfayı ve videoları değerlendirmeniz ve eksik-fazla yönlerini ve ya fikriniz varsa belirtmeniz. Şimdiden teşekkürler.

Sayfa Linki​​​