İspanyolca sitem vardı, anlık 200 görüyordu ( Pinteresti forumda okumayı bilmezken millet ) onda İstiklal Marşı ekleyip pin atmıştım.. Anlık 200
Kendimi viyana surlarına dayanmış gibi hissetmiştim