Konu
Bir tek ben mi yapıyorum bunu
30-03-2020, 17:52:16
#9
BurakKeskin
İspanyolca sitem vardı, anlık 200 görüyordu ( Pinteresti forumda okumayı bilmezken millet ) onda İstiklal Marşı ekleyip pin atmıştım.. Anlık 200
Kendimi viyana surlarına dayanmış gibi hissetmiştim