Hocam çok temiz kafan var. Net diyorum, bu konulardan hiç anlamadığın belli. Bugün enparadan aranmışsın, muhtemelen yarın da maliyeden vergi dairesinden falan ararlar bu gidişe seni. Birine birşey satıyorsan faturasını kesmek zorundasın. Tamam ayda 3-5 yapıyoruz ama sen sürekli ufak tefek rakamlarla da olsa iş yapıyorsan başın ağrır. Burda millete onun için fatura kesmeye gerek yok vs. diye atıp tutma.