Bugün Enpara'dan aradılar. Hesabınızı bireyselden çok işletme hesabı gibi kullanıyorsunuz. Durmadan ödeme alıp ödeme gönderiyorsunuz dediler. Bu Bireysel hesaplar için yasakmış. Böyle devam ederseniz hesabınız kapatılır falan dediler vergi levhası istediler. Ücretsiz gönderme alma yapmak için kuruldu enpara.
SİZDE DİKKAT EDİN KAPATILMASIN HESABINIZ
https://www.r10.net/sorum-var/223575...a-basladi.html
CepteTeb kullanıyorum, tavsiye ederim
Ek bilgi şirketim var benim, cebinize kuruş dahi giriyorsa vergi vermelisiniz fb-ig-tiktok vs fark etmez..