Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HOCAM E-ticaret sitemiz yok sonuçta. Satışlarımız sadece r10 da yapıyoruz. Hiç bir hak talep edemezler. İnstagramda satış yapan onlarca insan var. böyle facebook instagram r10 gibi platfomda satış yapanlar levha çıkartmazlar ki.
Nerden olursa olsun yeni çıkan kanuna göre senelik 20-30 neyse bi tutar var onu geçiyorsa gelir vergi vericeksin.
Senin eline bi kağıt gelir banka dökümlerini getirmeni isterler bi güzel incelenir tek tek sorarlar bu para sana niye geldi? ne yapdın da ödedi bu adam sana diye.
İş yapdın gelir sağladın miss o zaman %18 kdv + gelir vergisi + vergi usulsüzlüğü + cezası uğşramanda cabası.
Bu işler öyle e ticaret sitemiz yok bişey satmadık la yürümüyor kanını alıyorlar başıma geldi de soyluyorum


-Facebook instagram r10 gibi platfomda satış yapanlar levha çıkartmazlar ki.
Devlet istesin bakalım çıkartabiliyormusun

Yaşın biraz ufak sanırım değilsede güzel kardeşim birazcık oku.