INSTAGRAM FACEBOOK R10 gibi yerlerde levhaya ihtiyaç yoktur. istediğin gibi satış yaparsın. FAKATTT E-Ticaret siten varsa mecbur vergi levhası çıkartmak gerekir
Kim diyor hocam bunu

Böyle bir düşünce şekli olamaz, oldu o zaman ben instagram üzerinden deli gibi ayakkabı satıp 5 kuruş vergi ödemeyeyim var mı öyle bir dünya?
Vergi sistemi basittir aylık 1000 lira bile kazanıyorsan mükellef olup vergisini ödeyeceksin diyor sistem, eğer ben 1000 lira kazanıp şirket kurarsam bana bir şey kalmaz diyorsan o 1000 lirayı da kazanma beni ilgilendirmez diyor. Nereden kazanırsan kazan 1 lira dahi kazansan ve bu senin banka hesabına giriyorsa bu bir ticari faaliyettir bunu fatura etmek vergisini ödemek zorundasın.