Hocam şirketler belli bir amaç için kurulurlar. bizim belli bi satışımız yok ne varsa ona göre satıyoruz. bundan sonra enpara gözümden düştü .
yüksek para değil toplasan ayda 2 bin tl
Sirketin tek amaci vardir; kar etmek. Siz satis yaparken sizin amaciniz da kar etmek