XenForo firmasından Paul denilen karaktersiz şahıs destek bildirimi mi tekrar cevaplamış ve lisansımı pasife almış. Bunlar ne yapmaya çalışıyorlar. Yasal olarak hakkımı nasıl savunabilirim? Gerçekten şuan sinirden elim ayağım titriyor. Böyle saçmalık olamaz. XenForo 160$ şuan itibariyle beni dolandırmış kabul ediyorum. Ben bir başka kişiye devir etmek istiyorum ve kalkmış benden bu işlem için 55$ para ödememi talep ediyor. Sonrasında ise kalkmış bana üçüncü bir kişiye transferden dolayı lisansını pasife aldım yazıyor. Ortada üçüncü kişi falan yok. Lisansın ilk sahibiyim ve ilk defa birine transfer etmek istedim hepsi bu. Paul denilen bu karaktersiz herif üçüncü kişi muhabbetini nereden çıkardı inanın anlam veremedim şoktayım şuan.