Bloke neden konmuş ve sizden ne belgesi istediler hocam ?
aynısı bizdede var 2k paraya bloke koymuşlar daha önce ufak miktarlara koymamışlardı.
Bi bankaya borç var o yüzden koymuşlar diyorlar.
bunu kaldırtamayız dimi ? borcu yoktur yazısı filan getirmemiz lazım
Hocam Benimde 5000 tl gibi bi parama bloke koymuşlardı parayı yolluyan kişi bankayı arayıp şu isimli kişiye ben şu kadar para yolladım blokenin kaldırılmasını istiyorum derse para blokeden kalkıyor