Bloke neden konmuş ve sizden ne belgesi istediler hocam ?
aynısı bizdede var 2k paraya bloke koymuşlar daha önce ufak miktarlara koymamışlardı.
Bi bankaya borç var o yüzden koymuşlar diyorlar.
bunu kaldırtamayız dimi ? borcu yoktur yazısı filan getirmemiz lazım
Talebinizin işleme alınabilmesi, hizmet kanallarınızın açılabilmesi için aşağıda işlem detaylarını sizinle paylaşıyoruz. · Talimat içeriği, · Kimlik önyüz görüntüsü, (renkli olacak şekilde) · Kredi kartı veya Encardınızın ön yüz görüntüsü, (renkli olacak şekilde) · Ad-soyad, · İmza ve tarih. · Kimlik önyüz görüntüsü ile selfie. (öz çekim) Bunları istdiler hocam sonuna kadar sağladım ama yok arkadaş açılmıyor yahu kesinlikle hiçbir illegal işlem yapmadım ayrıca hesaba 1 kuruş bile girmedi ya... sizin durumunuz şey olabilir diye düşünüyorum yüklü miktarda para geldiği için güvenlik açısından kilitlenmiş olabilir diyeceğim ama para geliyor neden kilitlensin gerçekten anlam veremedim gitti..
E devletten icra ve sigorta borçlarınıza bakın isterseniz. O sebep olmuş olabilir.
Hiç bir borcum bulunmamakta öğrenciyim