Raymond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bloke neden konmuş ve sizden ne belgesi istediler hocam ?
aynısı bizdede var 2k paraya bloke koymuşlar daha önce ufak miktarlara koymamışlardı.
Bi bankaya borç var o yüzden koymuşlar diyorlar.
bunu kaldırtamayız dimi ? borcu yoktur yazısı filan getirmemiz lazım
Talebinizin işleme alınabilmesi, hizmet kanallarınızın açılabilmesi için aşağıda işlem detaylarını sizinle paylaşıyoruz.

· Talimat içeriği,
· Kimlik önyüz görüntüsü, (renkli olacak şekilde)
· Kredi kartı veya Encard’ınızın ön yüz görüntüsü, (renkli olacak şekilde)
· Ad-soyad,
· İmza ve tarih.
· Kimlik önyüz görüntüsü ile selfie. (öz çekim)
Bunları istdiler hocam sonuna kadar sağladım ama yok arkadaş açılmıyor yahu kesinlikle hiçbir illegal işlem yapmadım ayrıca hesaba 1 kuruş bile girmedi ya...
sizin durumunuz şey olabilir diye düşünüyorum yüklü miktarda para geldiği için güvenlik açısından kilitlenmiş olabilir diyeceğim ama para geliyor neden kilitlensin gerçekten anlam veremedim gitti..



enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E devletten icra ve sigorta borçlarınıza bakın isterseniz. O sebep olmuş olabilir.
Hiç bir borcum bulunmamakta öğrenciyim