merhaba geçen yaz enpara hesabı açtırmıştım hesabı kullanamadan açtıktan 1 gün sonra bloke oldugunu çözüm merkezini aramamı söyleyen bir bildirim aldım (mobil uygulamadan).Attım maili aylar sonra döndüler ve olumlu yada olumsuz hiçbir yanıt yoktu tekrar istemişlerdi ve yine attım aradan tam 6 ay geçti mailimde haalen tık yok hesabımda halen bloke bir şekilde duruyor nasıl çözerim bu durumu başına gelen varmı bu olay ?