Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boşlukları nasıl kesiyorsun dostum ? Babala tv gibi olmuş kesimler hemen hemen.Edit programı nedir ?
movavi video editör 15 kullanıyorum. babalaya benzemek gibi bir niyetim yok ama boşluklar olunca sanki daha kötü oluyor.