Filmi iki bölüme ayırırsak birinci bölüm çok iyiyken ikinci bölüm vasata bağlıyor. En azından bir neden-sonuca bağlayabilirlerdi. Spoiler vermek istemiyorum o yüzden pek detaylandırmayacağım. Böyle bir film çok güzel devam edebilirdi.