Merhabalar,
Arkadaş gerekli olan her şeyi yazıyorum. Sizden sadece iş süresi, fiyatı talep ediyorum.
- Bu yazılıma ek yapılacak: https://www.r10.net/script-satisi/20...i-v2-yeni.html
- Sistemde manuel seçip gönderdiğim bir işlevi otomatik olarak yaptırmak istiyorum.
- Cron ile çalıştırabilirsiniz veya farklı şekilde, nasıl dilerseniz.
- İşlemler için ftp bölümü gerekli alana verilecektir.
- FTP dışındaki gereken bütün işlemleri benim bilgisayarıma bağlanarak yapmanız gerekmektedir. (Lütfen kimse yanlış anlamasın, sürekli çalışsak zaten bunu talep etmezdim.)
Extradan şuda olabilir;
- Bu sms göndermek istediğim müşterileri liste şeklinde görebiliyorum. Buraya hepsini toplu seçme eklenerek, tek tuşa bastığınızda hepsine aynı anda gönderim yapılmasıda olabilir.
- Bir nevi toplu sms/mail gönderimi (zaten sistemde bu gönderimler ekli)
PM ile iletişime geçebilirsiniz.
Dipnot: Üyeliği minimum 6 aylık ve 3+ iTrader puanı olmayan yazılımcıyla çalışmak istemiyorum.
PM'lere dönüş yapmak veya PM atma hakkımı gizli tutuyorum.