Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
rsemen dolandrıcılık
Gerçekten öyle. Adamlar resmen bize 55$ daha verin transfer butonunu aktif edelim demeye getiriyorlar. Ben zaten 160$ ödeme yapmışım ve ömür boyu bu yazılımı satın almışım. Belki yeni çıkan sürümleri istemiyorum, belki destek talebinde bulunmak istemiyorum. Neden her yıl ekstradan 55$ ödeme yapayım ki değil mi? Ayrıca bu transfer butonu muhabbeti de başlı başına bir saçmalık bence. İletişim kısmından yazmışım şu arkadaşa transfer edin diye bir zahmet yardımcı olun değil mi? Bu kadar zor olmamalı. Cidden şuan şoktayım.