Arkadaşlar merhaba Kodular.io ile webwiev bir uygulama hazırladım onesignal ile bildirim gönderiyorum fakat gönderdiğim bildirimde ki linki ayrı tarayıcıda açıyor uygulama içinde açma şansım var mı ücretsiz yardımcı olabilecekler varsa şimdiden teşekkür ederim.