BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet

2 tane sanal makinayı tek ağ üzerinden tek ip den dışarı çıkmasını istiyorum. bir türlü beceremedim

aynı ağda çalışması lazım 2 sanalında




@hopetr;
fikirleri için çok teşekkür ederim
Merhaba,

Rica ederim sorununun çözüldüğüne sevindim