Konu
Vmvare Esxi 6.7 Hk Destek
29-03-2020, 18:48:24
#4
hopetr
BrkCn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet
2 tane sanal makinayı tek ağ üzerinden tek ip den dışarı çıkmasını istiyorum. bir türlü beceremedim
aynı ağda çalışması lazım 2 sanalında
@
hopetr
;
fikirleri için çok teşekkür ederim
Merhaba,
Rica ederim sorununun çözüldüğüne sevindim