Maalesef dostum yarın öğlen ve yarından sonra ki günlerde üniversite için ders içeriği hazırlayacağımdan dolayı pek müsait olamayacağım imkanın varsa şuan verirsen bakabilirim. Fakat sonraki süreç için söz veremem
Pekâlâ o zaman çok teşekkür ederim.
Isınma var mı》 bakım yapılacak
Yok mu》 bakım yine de yapılacak...
Bakımdan sonra temiz format,bios update,driver kurulmalı...
Düzelmesi lazım
Başkan bilgisayarda oyun vs açık olmamasına rağmen sadece operadan YT izliyorum yine ekranın altı aşırı derecede ısınıyor alalı 5-10 ay anca oluyor o kadar bile olmamıştır dahada altındadır fakat ne yaptıysam çözemedim, bir forum sitesine yaazdımbir sürü kişi trojen, worm vs yemişsin diyor diyorda diyor yani çözüm bulamadım bir türlü