Yorumunuz için teşekkürler peki ekran kartı almadan hangi işlemciler benim işimi görür ? tam anlamıyorum çünkü
Yorumunuz için teşekkürler peki ekran kartı almadan hangi işlemciler benim işimi görür ? tam anlamıyorum çünkü
Uzun Dönem ekran kartı almayacaksanız G serili işlemciler almanız lazım yani içinde gömülü ekran grafik yongası olan oda 3200G almanız lazım ama kısa süre sonra alacaksanız ölü yatırım olur anakartın hakkı 3600 aşağısı değil

ha ileride satarım iyi birşey alırım diyorsanız 3200g alın ha derseniz ekran kartı alıcam ben hemen derseniz bekleyin öyle alın