hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Nat forwarding tarzı bir islem mi yapilicak ?
evet

2 tane sanal makinayı tek ağ üzerinden tek ip den dışarı çıkmasını istiyorum. bir türlü beceremedim

aynı ağda çalışması lazım 2 sanalında



@hopetr;
fikirleri için çok teşekkür ederim