mrcgllr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webview uygulamalar 100 TL'ye yapılıyor
100 ₺ Bile Ucuz, Ucuz etin yahnisi tatsız olur.



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstedigm o kadar detayli uygulama degil. Basit bisey olcak aslinda





Onlar abarti ben 20 tl ye yapiyorm. O 100 tl ye yapanlar coo degisik kafadalar
20 TL 'ye yapmanız gayet normal %99 Hazır Siteler kullanıyorsunuz. Sıfırdan kodlasanız 100 ₺ 'ye bile yapmazsınız.