beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygulama fiyatlarını tekrar gözden geçirip bütçenizi düzenlerseniz yardımcı olabilirim, konuda çıtayı oldukça gizemli ve yüksek tutmuşsunuz ancak ödeme kısmında aynı gizem ve şeffaflık yer almıyor.
öyle 100 liraya kodlanacak bir uygulama yer yüzünde olmadığı gibi zaten 999 liraya da belirttiğiniz gizem kodlanamaz gibi duruyor.
İstedigm o kadar detayli uygulama degil. Basit bisey olcak aslinda



mrcgllr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webview uygulamalar 100 TL'ye yapılıyor
Onlar abarti ben 20 tl ye yapiyorm. O 100 tl ye yapanlar coo degisik kafadalar