Wokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün sıkıntıdan öyle bir site kodladımki sabaha kadar güldüm scripti yayına soksam 1 kişi bile girmezdi mezarlıkda chat diye yazılımmı olur ya bugünde çiğ köfte yoğuruyom zehirgibi
😂😂😂 hocam bence de gelen olmaz 😁