Zaten acıkmıştım etrafa bakıyordum atıştırmaya bir şey var mı diye yaptığınız ayıp
dün sıkıntıdan öyle bir site kodladımki sabaha kadar güldüm scripti yayına soksam 1 kişi bile girmezdi

mezarlıkda chat diye yazılımmı olur ya

bugünde çiğ köfte yoğuruyom zehirgibi

Yaa üşeniyorum youtubeden açarız bişeyler getir ile söyleriz ayranımızı😁
Hocam geç saatde çiğ köfte yapmak hobinizmi 😁
youtubedeyemek tariflerine bakıyordum çiğ köfte çıktı yoğurayım dedim

normalde çiğ köfte değilde arabayla geziordum