Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten acıkmıştım etrafa bakıyordum atıştırmaya bir şey var mı diye yaptığınız ayıp
dün sıkıntıdan öyle bir site kodladımki sabaha kadar güldüm scripti yayına soksam 1 kişi bile girmezdi mezarlıkda chat diye yazılımmı olur ya bugünde çiğ köfte yoğuruyom zehirgibi



fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaa üşeniyorum youtubeden açarız bişeyler getir ile söyleriz ayranımızı😁




Hocam geç saatde çiğ köfte yapmak hobinizmi 😁
youtubedeyemek tariflerine bakıyordum çiğ köfte çıktı yoğurayım dedim normalde çiğ köfte değilde arabayla geziordum