hocam eski yoldan hiç uğraşmayın her şehrin girişinde ve çıkışında durdurulup gbt ve ateş ölcülme riskiniz var birde eski yolu genellikle tırlar kullanıyor bence hiç riske girmeyın yeni otobandan gidin...hayırlı yolculuklar