Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denemek lazım benimki 3.5 yıllık ilişkiydi birkaç nedenden dolayı ayrıldıık yazdım geçenlerde sevgilisi varmış olmadı ama dediğim gibi denemek gerekir ama asla bir kişiyi merkeziniz yapmayın )
Merkez değilde herkeste yerine tam konulmayan biri vardır



Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son deprem bahanesiyle yazmıştı.
İyiymiş hocam