denemek lazım benimki 3.5 yıllık ilişkiydi birkaç nedenden dolayı ayrıldıık yazdım geçenlerde sevgilisi varmış olmadı ama dediğim gibi denemek gerekir ama asla bir kişiyi merkeziniz yapmayın

)
Merkez değilde herkeste yerine tam konulmayan biri vardır

En son deprem bahanesiyle yazmıştı.
İyiymiş hocam