Solutions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wp den ara da yazarım engeller direk. bugunlerde arayasım var da, az buçuk endişe de var tabi
denemek lazım benimki 3.5 yıllık ilişkiydi birkaç nedenden dolayı ayrıldıık yazdım geçenlerde sevgilisi varmış olmadı ama dediğim gibi denemek gerekir ama asla bir kişiyi merkeziniz yapmayın )