tüm bankalar öyle kamu dahil
qnb ye özel bişey değil bu bütün bankalar öyle yapıyor siz öteliyosunuz onlar iteliyor
kesinlikle demek istediğim insanlar üzerine bu kadar para kazandırılan bir devlet olmamız gerekiy
her şeyde üzerimize yük her şeyde birazcık elimizi hafifleteyim yok.