Merhaba arkadaşlar,

Qnbfinansbank ile sosyal medyalarında vaat ettikleri 3 ay kredi erteleme maceramı anlatıyorum. (O kadar iyilikmiş gibi anlatıyorlar ki)

Bu zor zamanlar da doğal olarak kredimi ödeyemeyeceğim için tüm bankaların sunduğu (Covid-19)’da müşterilerimizin yanındayız. Bu kadar şu kadar bütçe ayırdık. Biz sizi hep seviyorum sayıyoruz gibi paylaşımlarından sonra kredimi ertelemeye karar verdim.

3 aylık erteleme için ana paramın üzerine 2,500 TL faiz koydular.

Diğer kredimi ertelemediler çünkü geçikme olmuş.

Bu zor zamanda borçların ödenmesi için gerçekten bir rahatlama yapılması gerekirken gidene bir de ben vurayım neden denir?