fRee_Redd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ellerinize sağlık çok güzel olmuş, sadece bi öneri evde kal butonuna bastıktan sonra seçtiği şehir yanmaya başlasa daha iyi olmaz mı ,? 0 olanlarda yanıyor yani tüm şehirler aktif şuanda
Sıfır olan şehirler yanmasa, sıfırdan büyük olanlar yansa nasıl olur? Ya da dediğiniz bu muydu