Hocam ellerinize sağlık çok güzel olmuş, sadece bi öneri evde kal butonuna bastıktan sonra seçtiği şehir yanmaya başlasa daha iyi olmaz mı ,? 0 olanlarda yanıyor yani tüm şehirler aktif şuanda