Forum kurallarını eleştirmek de yasak mı?
Ben bu alanda ticaret yapmak istiyorum ama yapamıyorum nasıl yükselticem trademi veya trade sayımın az olması beni dolandırıcımı yapıyor?
Daha farklı kurallar da konulabilir örneğin trade sayısı az olan önce teslim eder.
*********** diyen kim?
Sadece bir kural.Hala anlamakta güçlük çekiyorsunuz