DieseLLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma bir kural derken ?

R10nun yıllardır olan kuralına saçma demek sizin haddinize değil kusura bakmayın binlerce üye var yapan nasıl yapıyor ?

alışveriş yaparak zaten tradenizi yükseltebilirsiniz.Oldu herkes yeni üyelik açsın herkes satış yapsın.Ne ala memleket.
Forum kurallarını eleştirmek de yasak mı?
Ben bu alanda ticaret yapmak istiyorum ama yapamıyorum nasıl yükselticem trademi veya trade sayımın az olması beni dolandırıcımı yapıyor?

Daha farklı kurallar da konulabilir örneğin trade sayısı az olan önce teslim eder.