PlayKasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bu konudan madurum biz ticaret yapamadan nasıl 10 ticaret puanını gecicez bence saçma bir kural zaten ticaret puanı bizden yüksek olanlara önce teslim yapıyoruz.
Saçma bir kural derken ?

R10nun yıllardır olan kuralına saçma demek sizin haddinize değil kusura bakmayın binlerce üye var yapan nasıl yapıyor ?

alışveriş yaparak zaten tradenizi yükseltebilirsiniz.Oldu herkes yeni üyelik açsın herkes satış yapsın.Ne ala memleket.