Bende bu konudan madurum biz ticaret yapamadan nasıl 10 ticaret puanını gecicez bence saçma bir kural zaten ticaret puanı bizden yüksek olanlara önce teslim yapıyoruz.
Saçma bir kural derken ?
R10nun yıllardır olan kuralına saçma demek sizin haddinize değil kusura bakmayın binlerce üye var yapan nasıl yapıyor ?
alışveriş yaparak zaten tradenizi yükseltebilirsiniz.Oldu herkes yeni üyelik açsın herkes satış yapsın.Ne ala memleket.