Daha da kötü olacak diye geçen hafta demiştim maalesef. Piyasayı reklam verenler belirliyor. Şu piyasa ortamında sağlık ve gıda ürünleri dışında alışverişten kaçınıyor insanlar. Bu yüzden boşa reklam da çıkmak istemiyor reklam verenler ve rekabet düşüyor.