Incubus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yayıncılardan ziyade reklamverenlerle alakalı olduğunu düşünüyorum tamamen. Bazı ülkelerde reklamverenler reklam vermiyor şu durumda bence.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Umarım Öyledir .