Bu sorunun doğru bir cevabı olduğunu nereden biliyorsunuz? Nasıl kesin olarak istediğiniz cevaba yanlış diyebiliyorsunuz? Enerjinin başının, sonunun olduğunu nasıl kanıtladınız? Buradaki herkes nasıl kabulleniyor? Kesin cevabı bilen varsa bir teleskoba kanmasın, gitsin nobel fizik ödülünü alsın birkaç milyon dolar kazanabilirsiniz.