Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam peki Panodaki Hangi Kabloyu dan eve çekeceğim ilk bağlanan ADSL hattı üzerinden mi VDSL için sorandan açılan kabloyu mu bir arkadaşım evinde ADSL için bağlattığı kablodan ADSL alıyor
A kablosu yada B kablosu yoktur. Tek bir hat gelir ve o hat üzerinden ADSL yada VDSL sinyali alırsınız. Kablo sizin evinize kadar ulaşmış mı ? Eğer ulaşmış ise zaten direkt modeme takın daha sonra PC modem arasında ki ethernet kablosu yardımıyla modemin arayüzüne ulaşın. 192.168.1.1 zaten kullanıcı adı şifresi modemin kullanma klavuzunda yazıyor. Daha sonra size attığım videoyu izleyin ve aynısını yapın. Aynısından kastım modem bilgilerini türknet tarafından size verilenleri ekleyin böylelikle netiniz olmuş olacak