Elimde 1 yıl önce satın almış olduğum xenforo lisansım ve 400 TL'ye satın almış olduğum temam var. Temayı dilediğiniz alan adında kullanabilirsiniz. Lisans için 750 TL + Tema için 250 TL istemekteyim.