INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
160+ ekstra bir yıllık ücreti de var yanılmıyorsam. Vbulettin kullan imzamdaki site birdefaya mahsus 236 USD ver
Xf da tek seferlik. Sadece 1yıl sonraki sürümlerde güncelleme istiyor. O da 70$ o haliyle bile vb den ucuz.