Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O modem bende de vardı, kurulumunu söyleyeceğim teknik ile yapın lütfen, Kurulum yaparken Gizli sekme açın ve oradan kurulum gerçekleştirin. Dilerseniz Özelden GSM bırakın yardımcı olayım
Tamam hocam birde öyle deneyeyim



Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O modem bende de vardı, kurulumunu söyleyeceğim teknik ile yapın lütfen, Kurulum yaparken Gizli sekme açın ve oradan kurulum gerçekleştirin. Dilerseniz Özelden GSM bırakın yardımcı olayım
Değişen bir şey olmadı hocam