O modem bende de vardı, kurulumunu söyleyeceğim teknik ile yapın lütfen, Kurulum yaparken Gizli sekme açın ve oradan kurulum gerçekleştirin. Dilerseniz Özelden GSM bırakın yardımcı olayım
Tamam hocam birde öyle deneyeyim
O modem bende de vardı, kurulumunu söyleyeceğim teknik ile yapın lütfen, Kurulum yaparken Gizli sekme açın ve oradan kurulum gerçekleştirin. Dilerseniz Özelden GSM bırakın yardımcı olayım
Değişen bir şey olmadı hocam