Arkadaşlar TurkNet ADSL den VDSL geçiş yaptım TurkNet Online işlemlerden İnternetim Aktif görünüyor ancak modemde DSL ışığı yanmıyor internete bağlanamıyorum Kapımdaki Panoda ADSL için Turktelekomdan gelip kaplo bağlamışlardı VDSL için türkNet biri geldi Farklı bir kablo ayarlamış üzerine adımı yazmış ama internet kablosunu ona bağlamamış