O değilde devlet nerede ben göremiyorum? Hiç bir lider piyasa da yok. Şuan öylesine saçma şeyler gerçekleşiyor ki terkedilmiş bir hissiyat var.
Esnaf desteği falan dediler esnaf olduğum için tüm ince ayrıntısına kadar baktım bir tane bile faydalanabilecek destek olmaz mı ya? Kredi veriyorlar ihtiyaç kredi 1,00 tarzında iken şuan ki zor durumdan dolayı kredi imkanı çıkarmış tüm bankalar oranlar 4,5 9 a kadar gidiyor nasıl bir destektir bu?
Önlem alındı diye herkes hava atıyordu yok şu bakan şöle canını dişine taktı yok şu şöyle yaptı diye. Virüs daha gelmemişken önlem diye yutturdular olmayan virüs üzerinden şuan virüs geldi dünya da en çok can kaybı yaşayan ülkeler arasına girdik. Çünkü birileri işini yapamadığı ve halkın bazı kesimlerinin vurdum duymazlığı yüzünden...
Kısacası şuan ölüm kalım savaşı var hem sağlık hem ekonomik açıdan kıç.nı kurtaran yaşadı. Bu savaşta herkes tek beyler. Ya ölecez ya kalacaz, siyasilere veya başkalarına güvenmeyin...