Merhaba arkadaşlar,

İngiltere adsense hesabımız var. Türkçe bir site kurulumu yapıyoruz ve hit doğrudan türkiyeden olacak. Bunun bizim tarafımızda bir gelir kaybı olur mu? Sıfırdan türkçe adsense kurmak gerekir mi?