Hocam bir sorum olacak. Yeni alınan bir laptop cihazda windpws kurulu halde geldi. Laptopda Home Single kurulu. Windows pro'ya geçiş yapsak şifre almamıza gerek var mı? Yoksa otomatik lisans olur mu?