... yeteri kadar kişinin gördüğünü düşünüyorum. ve forumda iyilik yapmanın mantıksız olduğunu anladım. o kadar kişi girmiş insan bir teşekkür eder. neyse benden bu kadar dahada iyilik filan yok.