BirTema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etsen ne olur ? Testler ücretsiz deniliyor, bazı yerlerde evet ücretsiz ama bazı hastanelerde 450-500 TL arası ücret alınıyor (özel hastane değil) daha bunun önüne geçememiş basiretsiz bir mekanizma bu süreci yönetiyor. Benim annem kanser hastası komşu gelip zili çalsa bile kapıyı açmaması gerektiği konusunda her gün uyarıyorum, korkunun dibine vuruyorum her gün.
Öncelikle umarım anneniz umarım en kısa sürede sağlığına kavuşur.
Haklısınız fakat şuan -mevcut durumda da daha iyi olmak uzere- bariz belirgin bir şekilde hastaneden hastaneye tedavi ve işleyiş fark ediyor fark edecektirde. Ben ADÜ hastanesindeyim bölgede yetkin bir hastane fakat paramız yok yeterince imkan yok ve maalesef yetersiz kaldığımız durumlarda Ege - Dokuz Eylül e yönlendiriyoruz. Sağlık sistemimiz zaten yetkin değildi, ancak tek bir temennimiz var kriz olarak yaşanmıyor bu durum. Kriz haline gelmiş olsaydı ( yada gelirse) sistemimiz çökmeye çok müsait. Fakat üzülerek söylüyorum yanlışlar var. Bu yanlışları maalesef alternatif doğrularla kapatabiliriz. Elbette aksak bir temel ile doğru hedeflere ulaşılması güç olacaktır fakat yanlışları görüp yanlışları eleştirmeye çalışmak bize doğru sonuçlar getirmeyecektir.