Sebebi basit değil mi? Almanya,ABD,Belçika,Fransa gibi ülkelerin tam da bu durumlar için ayırdığı paralar biz Varlık Fonun'da çok değerli ve saygı değer bürokratlarımız tarafından hiç ettiğimiz için ne işe gitmeyenlerin zararını karşılayacak güce ne de sokağa çıkma yasağı getirilince insanları doyuracak paraya sahibiz. Kısacası bütün süreç bence çok sağlıklı ve şeffaf yönettiğini düşündüğüm Sağlık Bakanı'na yıkıldı. Allah sonumuzu hayır etsin.
Hocam ben sağlık meslek lisesi son sınıf öğrencisiyim 7.5 ay staj yaptık kalan 2.5 ay yandı bu Corona muhabbetine gerçekten Sağlık Bakanı ve MEB bakanı gayet güzel kararlar aldılar ki zaten öncesinde de severdim bu iki bakanı. Dediğiniz gibi tüm suç üstlerine yıkıldı...
Sözüm şunadır virüs ilk çıktığında bizim öğrencileri acil ve dahiliye servisinden çektiler laboratuvar, idari büro ve eczane gibi insandan uzak bölümlere görevlendirilen, maskeyi ve eldiveni zorunlu kıldılar vesaire artınca ise toptan stajı muaf yaptılar. Yani adamlar öğrencileri korudular şahsen ben staja devam etmek istesemde.
Aslında yapılan yanlışları da bu paragrafta açıklayacaktım ama sonrasında yaşım genç diye tereddüt ettim

Allah yardımcimiz olsun...